דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בטבע 

מאת    [ 27/08/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2016 פעמים ]

חתונה היא אירוע חד פעמי, ואין חתן או כלה שלא נהנים לתכנן את היום המרגש בחייהם ולקוות שהוא יהיה ייחודי ויבטא את אהבתם ואת סגנונם האישי. אלא, שלא לכל הזוגות טעם זהה. אמנם, ישנו סגנון פחות או יותר אחיד של ארגון והפקת חתונות, ונראה כי רוב גני או אולמות האירועים, כמו גם סגנון הלבוש של הזוג והתפריט דומים בכולן. ישנם זוגות המעוניינים לעשות הכל אחרת, ולא להיכנע לסגנון המקובל. זוגות אלו מפיקים חתונה מעט שונה, כמו חתונה בטבע.

גני או אולמות אירועים הם מכונה משומנת היטב שמורגלת לערוך אירועים ובעיקר חתונות. השוק תחרותי מאוד ולעתים קרובות נפתח מקום חדש השואף להיות הבחירה המושלמת עבור זוגות צעירים. יחד עם זאת, ישנם כאלו שבעיניהם כל גני האירועים והאולמות זהים ובעיקר – משעממים. זוגות אלו בוחרים לרוב להפיק חתונה בטבע כי לדעתם מדובר בתפאורה היפה ביותר לקיום הטקס והמסיבה המרגשת.

ללא קיטש או מניירות

עריכת חתונה בטבע פותר את הזוג מלערוך חתונה אשר לה חוקים והתנהלות קבועים מראש. לא מדובר על טקס החופה עצמו אלא על התפאורה מסביב – על הדרך שבה צועדים לחופה; על קבלת הפנים ואפילו על השעות הקבועות. חתונה בטבע מציבה במרכז את הזוג ואת הטקס הקדוש ללא תוספות עיצוביות או כאלו המונחות על ידי מנהלי האירוע באולמות, המלצרים או הדי ג'יי. זהו אירוע קליל יותר ובעיקר – טבעי.

חתונה בטבע נעשית בדרך כלל בצהרי שישי, עוד אלמנט שהופך את החתונה לקלילה יותר ולבעלת סגנון חופשי. לרוב מדובר על בחירה של מיקום יפה ללא צורך באביזרים, תאורה או עיצוב שולחנות ולכן מדובר על חתונה שעשויה להיות גם משתלמת מאוד כלכלית. יתרון נוסף של חתונה שכזאת היא אפשרות לקיימה ביום שישי בערב או אפילו בשבת בצהריים כיוון שלא מדובר על מקום עם מטבח שדורש עמידה בתנאי כשרות.

אופי שונה – מיקום שונה

זוגות רבים אשר מקיימים חתונה בטבע בוחרים לעשות זאת בצפון הארץ, אשר בו ישנן פינות חמד רבות המתאימות לקיום אירועים כגון זה. העובדה כי רוב הזוגות או האורחים לא מתגוררים בקרבת מקום לא מפריעה, להיפך: חתונה בטבע בצפון, הנסיעה אליה ואפילו השהייה במקום גם אחרי האירוע מספקות עוד יתרון להנות מהנוף, השקט והשלווה של הצפון. חתונה שכזאת מהווה גם הזדמנות לטייל ולראות אזורים אחרים.

חתונה בטבע בצפון מקפידה על מקום ניטראלי מבחינת התוספות שלו, והבסיס – דשא ועצים - מהווה את העיקר. במקרים שכאלו רוב התכנון נעשה סביב החשמל, שכירת ציוד והצללת המקום שלכך יש לדאוג מבעוד מועד. משימות חשובות נוספות הן לשכור שירותים כימיים, לדאוג לתאורה ולהכוונה מפורטת של המוזמנים. חתונה בטבע בצפון מתאימה לזוגות חובבי טיולים ולבעלי סגנון חיים רגוע וקרוב לאדמה, או לזוגות שמעוניינים לערוך חתונה אחרת ומיוחדת שלא תשכח במהרה.

iMarry - חתונה של פעם בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב